reede, 22. juuni 2007

M2ngime natuke malet

Valgete kord k2ia ... yhe k2iguga v6imalik shahhmattida ... vastused v6ite postitada kommentaaridena ... mina seda vastust ilma k6rvalise abita v2lja ei m6elnud, aga samas pole ma ka mingi eriline malehai

7 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Ettur D7 lööb D8 ja muutub ratsuks

Jorks ütles ...

krt tore jõudis ette... a ma mõtlesin ka selle välja:D

Anonüümne ütles ...

Ettur lööb ikka E8

M.No ütles ...

loogiline ju

Priit Mihkelson ütles ...

ka minu jaoks on see praegu loogiline ja tundub naljakas, et ma selle peale ise ei tulnud ... pole lihtsalt ammu malet m2nginud ja nagu ma mainisin, siis pole ma ka mingi eriline malehai ... olin vist harjunud etturit l6pus kohe lipuks vahetama ja muu ei tulnud p2hegi

Anonüümne ütles ...

Igatahes, kui ettur lipuks vahetada, ei ole ka mängu lõpp eriti kaugel, sest mustal jääb järgi ainult kuningas ja ettur (peale vankri äravõtmist) valge suure ülekaalu vastu.

Jorks ütles ...

Oh my Jari... kas tõesti?!? Ära üllata:D