esmaspäev, 18. juuni 2007

Reis USAsse ... sihtpunt Portland Oregon

04.06.2007 7:55 l2ks lennuk ja m6tlesin siis oma targa peaga nats varem kohale minna, et noh nii mitte viimase minuti peale j22da ... nonii, et m6eldud tehtud ... hommikul u 6:30 ootas mind ees selline vaatepilt (check-in's oli hullem j2rjekord, aga sellest ma miskip2rast pilti ei teinud)


Reis oli siis plaanitud selliselt, et Tallinnast paneme Rootsi, siis sealt edasi New Yorki ja sealt siselennuga Portlandi. Rootsi j6udsin ilusti ja reis kestis u tunnikese. NewYorgi lennuni oli paar tunnikest aega ja ma j6udsin isegi selle aja jooksul neti yles leida ja paranoidi foorumisse yhtteist kirjata :)

... aga reisil polnud m22ratud viperusteta m66duda ... lennuk, millega pidime USAsse startima ytles yles


Ootasime paviljonis paar tundi, sest pidevalt lubati, et kohe-kohe saab korda jne. ... l6puks teatati ikka, et tegu on t6sise rikkega ja et meid saadetakse USAsse l2bi Taani.

Taanis oli meil lennuni USAsse 5-6 tundi aega ja ma lihtsalt kondasin m66da poode ja s6in paaris kohvikus (SASi poolt saime 100 sek'i toiduraha k6ige selle jaburduse kompensatsiooniks)

Viimaks j6udis aeg nii kaugele, et oli m6tet kolida lennujaama teise otsa, et l6puks ometi USAsse s6ita :) ... vahepeal oli v2ike passikontroll ja ka siin keegi minu vastu erilist huvi ei tundnud


Taanist USAsse lendasime mingi airbussiga ja see oli ikka megasuur lennuk ... 10 filmikanalit, erinevad m2ngud, raadiod, lisatekid/padjad, tasuta alkohol, kohvi, tee jne. ... iste oli v2he kitsas, aga muidu tundsin ennast kyll nagu valge inimene (osaliselt ka t2nu sellele, et minu k6rval istus mustanahaline)

USA passikontrollis l2ks ka libedalt ja nyyd oli vaja ainult oma pagas yles leida ... vahepealt olin saanud tuttavaks yhe eestlasest tyybiga, kes samuti reisis Portlandi ja temaga koos l2ksimegi pagasijahile ... mina leidsin oma pagasi ilusti yles, aga tolle tyybi oma oli l2nnu ... l2ksime siis asju klaarima ja meie yllatuseks oli teenindaja tyybi pagasist teadlik ja ytles, et see on juba Portlandis (see oli sellep2rast, et tema oli ostnud oma reisi kuni Portlandini v2lja) ... kuna lennuk Portlandi startis alles hommikul u 7:30, siis anti talle mingi kupong, et ta saaks 66sel kuskil motellis olla kuna see segadus oli tervenisti SASi syy ... kui mult kysiti, et kas mina ka olen selle ebameeldiva olukorra ohver, siis ma loomulikult noogutasin ja seej2rel tehti tyybi kupongile m2rge, et Double Room - juhhuuuuu ... kui poleks olnud teda, siis ma oleks arvatavasti pidanud kuskil lennujaamas niisama kondama ja aega parajaks tegema

... aga 6nneks nii ei l2inud ja me seadsime sammud motelli poole ... pidime s6itma mingi metroorongiga yhest lennujaama otsast teise ja vahepeal oli mul aega ka yks kl6ps teha


motell oli vist nats t2is ja omanikud n2isid olevat nats segaduses meie saabumisest, aga l6puks saime ruumi, mis n2gi v2lja selline (see ei olnud igatahes kindlasti see tuba kuhu tavaliselt lennujaamast tulijaid pannakse, aga arvatavasti ruumipuuduse t6ttu pandi meid sinna ... ja neil ju tegelt savi, sest k6ik l2heb ju SASi arvele)

enne v2ikest uinakut ajasin ka enda piletiasjad korda

hommikul kihutasime lennuki peale ja s6it Portlandi m66dus viperusteta. Portlandi j6udes oli mu kontaktisikuks keegi Bill, kes aga keeldus telefonile vastamast ... avastasin hetke p2rast, et ka Matti telefon on v2ljalylitatud ja nii hakkasingi ma asju ajama l2bi Karl Tanswelli (SBG UK) ... Karl andis mulle v2ga selged juhtun66rid treeningsaalini j6udmiseks ja reisi l6pusirge v6is alata

... te ei kujuta ette, kui tore oli n2ha t2naval SBG reklaamplakatit - OLIN L6PUKS KOHAL!!!



5 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Kõigepealt õnnitlused kohalejõudmise puhul, seikleja!

Hea priiöömaja trikk NYs! :D

Rääkisid reisist meie-vormis - kas pidasidki silmas seda teist juhuslikult leidunud Portlandi-reisisihi-kaaslast või oled terve aja seal keldrikorruseparadiisis mitmekesi?

Priit Mihkelson ütles ...

mul on komme r22kida endast kolmandas isikus ja alates NYkist t2hendab see meie arvatavast ka seda teist eestlast :)

Portlandis l2ksid meie :) ja tema teed lahku ja praeguseks ma arvan on ta ka juba Eestis tagasi

Maja on ainult meie ja minu uue pere p2ralt

loodetavasti sai nyyd midagi selgemaks

Jorks ütles ...
Autor on selle kommentaari eemaldanud.
Jorks ütles ...

We wantsssss it! We neeeeeddssss it! My preciousssss...

Anonüümne ütles ...

vaja kontrollida:)